Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy, uzatvorenej medzi Predávajúcim, ktorým je Ing. Michal Porubän, so sídlom Liptovský Ondrej 75, 032 04 Liptovský Ondrej, Slovenská republika, IČO: 45 703 655, DIČ: 1075742965, IČ DPH: SK1075742965, zapísaný v Živnostenskom registri Okresného úradu v Liptovskom Mikuláši, číslo živnostenského registra: 540-16113 (v ďalšom texte len „Predávajúci“) a Kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu Predávajúceho, a to na www.stimbi.sk.
Ing. Michal Porubän
so sídlom: Liptovský Ondrej 75, 032 04 Liptovský Ondrej, Slovenská republika
IČO: 45 703 655
DIČ: 1075742965
IČ DPH: SK1075742965
zapísaný v Živnostenskom registri Okresného úradu v Liptovskom Mikuláši číslo živnostenského registra: 540-16113
Ing. Michal Porubän
tel.: 00421 904 908 914
e-mail: stimbi@stimbi.sk
IBAN: SK90 8360 5207 0042 0260 7941, BIC/SWIFT: BREXSKBX, mBank S.A., pobočka zahraničnej banky
pracovné dni
Po - Pia: 8:00 hod. do 15:00 hod.
Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1 Odbor výkonu dozoru tel. č. 041/7632 130, 041/7632 139 fax č. 041/7632 139
Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá objedná v internetovom obchode www.stimbi.sk tovar a uzavrie s Predávajúcim zmluvu na diaľku prostredníctvom komunikácie na diaľku akými sú napr. elektronická pošta, telefón a pod..
Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania v zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že Kupujúci odoslaním objednávky Predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí s tým, že tieto všeobecné obchodné podmienky sa budú vzťahovať na kúpnu zmluvu uzavretú na internetovej stránke elektronického obchodu www.stimbi.sk, ktorý prevádzkuje Predávajúci, na základe ktorých Predávajúci dodá tovar prezentovaný na internetových stránkach www.stimbi.sk Kupujúcemu (v ďalšom texte len „kúpna zmluva“) a na všetky vzťahy medzi Kupujúcim a Predávajúcim, ktoré vznikli pri uzatváraní kúpnej zmluvy a pri reklamácii tovaru.
Uzatvorením kúpnej zmluvy Kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, ich obsah je mu známy a s nimi súhlasí. Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade, že Predávajúci a Kupujúci uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odchýlne od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia kúpnej zmluvy uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.
Predmetom kúpy na základe kúpnych zmlúv je tovar, uvedený v záväznom potvrdení objednávky zo strany Predávajúceho (ktorým sa uzatvára kúpna zmluva), a to tie produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke Ing. Michala Porubäna pre nákup prostredníctvom internetovej stránky www.stimbi.sk.
Objednávka Kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy. Objednávku je Kupujúci povinný zaslať Predávajúcemu poštou, e-mailovou správou alebo vo forme Kupujúcim vyplneného a odoslaného formulára na internetovej stránke Predávajúceho www.stimbi.sk. Na základe riadne vyplnenej objednávky Kupujúceho prevedie Predávajúci overenie jej správnosti a úplnosti. Lehota, počas ktorej je Predávajúci viazaný svojou ponukou tovaru vrátane ceny, prezentovaného na stránke Predávajúceho, je 24 hodín od odoslania akceptácie o prijatí objednávky Kupujúcemu. Kúpna zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním tohto návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy Kupujúceho Predávajúcim (v ďalšom texte len „objednávka").
Podmienkou platnosti objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie registračným formulárom požadovaných údajov a náležitostí, a to: meno a priezvisko Kupujúceho, kontaktná osoba, fakturačná a dodacia adresa, e-mailová adresa, telefónne číslo, IČO a DIČ, názov tovaru, počet kusov jednotlivých druhov tovaru, cena tovaru, dátum vystavenia objednávky, spôsob úhrady, spôsob dopravy alebo prevzatia tovaru. Predávajúci vybavuje objednávky v poradí, v akom prichádzajú.
Záväzným akceptovaním objednávky Predávajúcim je vystavenie kúpnej zmluvy, a to po predchádzajúcom prijatí objednávky a po overení dostupnosti a termínu dodania tovaru. Akceptovanie vystavením kúpnej zmluvy je v prípade zadania platby prevodom na bankový účet zasielané e-mailom na uvedenú e-mailovú adresu Kupujúceho, v prípade zadania platby dobierkou alebo prostredníctvom platobnej brány CardPay je akceptovanie kúpnej zmluvy zaslané priamo s tovarom Kupujúcemu. V prípade, že sa vyskytne chýbajúci tovar, v záväznej objednávke, ktorý nemá Predávajúci priamo skladom, alebo nemá dostatočný počet kusov, zmení sa dodanie a podobne, Predávajúci vopred upozorní Kupujúceho a žiada si telefonicky, alebo e-mailom opätovné potvrdenie a akceptovanie upravenej objednávky, v prípade, že Kupujúci nesúhlasí, má právo objednávku stornovať.
Záväzné akceptovanie objednávky Predávajúcim obsahuje údaje o názve, špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene tovaru, názov a údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný a údaje o cene, podmienkach, spôsobe a termíne prepravy tovaru do dohodnutého miesta doručenia tovaru pre Kupujúceho, prípadne iné údaje.
Objednávku je možné stornovať iba písomnou formou (faxom, e-mailovou správou alebo poštou), vo výnimočných prípadoch telefonicky po dohovore s Ing. Michalom Porubänom. Potvrdenie stornovania objednávky oznámi Predávajúci Kupujúcemu písomnou formou (faxom, sms správou, e-mailovou správou alebo poštou), vo výnimočných prípadoch telefonicky. V prípade takéhoto zrušenia objednávky Predávajúci neúčtuje Kupujúcemu žiadne náklady, pokuty a ani iné poplatky súvisiace so stornom objednávky. V prípade, že za tovar Kupujúci už zaplatil, Predávajúci vráti kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní bezhotovostným prevodom na bankový účet určený Kupujúcim na adresu Kupujúceho, pokiaľ sa Kupujúci a Predávajúci nedohodnú inak.
Predávajúci je oprávnený neakceptovať objednávku Kupujúceho, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar Kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s Kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O neakceptovaní objednávky Predávajúci informuje Kupujúceho telefonicky, poštou alebo e-mailovú správou.
Objednávku zasiela Predávajúci Kupujúcemu prostredníctvom zásielkovej spoločnosti DPD. Podrobnejšie informácie týkajúce sa tejto možnosti doručenia Vášho tovaru sú nasledovné:
Kupujúci pre bližšie informácie ohľadom stavu a termínu dodania môže využiť nasledovné možnosti:
Pri balíkoch, ktoré boli uhradené Kupujúcim prostredníctvom bankového prevodu alebo platobnej brány CardPay, si Predávajúci účtuje len poplatok za doručenie balíka vo výške stanovenej Predávajúcim (poštovné a balné). Pri platbe za balík priamo zásielkovej/prepravnej spoločnosti DPD (na dobierku - platba v hotovosti kuriérovi) si Predávajúci účtuje aj poplatok za dobierku, maximálne vo výške stanovenej prepravcom.
V prípade, že Predávajúci dopraví tovar Kupujúcemu na miesto určené v kúpnej zmluve Kupujúcim, Kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru. Dodanie tovaru je uskutočnené jeho odovzdaním Kupujúcemu alebo odovzdaním tovaru na prepravu prvému prepravcovi alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.
Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, najmä tovar ako aj jeho obal a tiež počet balíkov podľa dodacieho listu hneď pri prevzatí tovaru. V prípade, že Kupujúci zistí rozdiel v počte balíkov, alebo že tovar resp. obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru, alebo chýbajúceho balíka, je povinný Kupujúci zapísať túto skutočnosť do dodacieho listu prepravcu, a tiež vyhotoviť písomný záznam - reklamáciu o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, resp. upresnenie chýbajúceho balíka, ktoré potvrdí aj prepravca. Ak je to technicky možné, Predávajúci odporúča Kupujúcemu k reklamácii priložiť aj fotodokumentáciu poškodenia a zaslať e-mailom alebo poštou spolu s písomným záznamom Predávajúcemu. V prípade zjavného poškodenia balíka má Kupujúci právo neprebrať ho a informovať o tejto skutočnosti aj Predávajúceho na telefónnom čísle 00421 904 908 914 alebo e-mailom na stimbi@stimbi.sk.
Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú zásielkovou/prepravnou spoločnosťou DPD, prípadne uvedením nesprávnej adresy zo strany Kupujúceho. Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou kuriéra alebo poškodenie tovaru zavinené zásielkovou/prepravnou spoločnosťou DPD je nutné uplatňovať priamo u pracovníka zásielkovej/prepravnej spoločnosti DPD. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil pracovníkovi zásielkovej/prepravnej spoločnosti DPD Kupujúci, nebudú Predávajúcim uznané ako oprávnené.
Objednávku zasiela Predávajúci Kupujúcemu prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. Podrobnejšie informácie týkajúce sa tejto možnosti doručenia Vášho tovaru sú nasledovné:
V prípade doručenia na poštu bude zásielka doručená na prislúchajúcu poštu k dodacej adrese Kupujúceho. Kupujúci bude o uložení zásielky na pošte informovaný prostredníctvom SMS. V prípade doručenia na konkrétnu adresu Kupujúceho bude doručujúci vodič prostredníctvom SMS správy informovať Kupujúceho o približnom čase doručenia. Presný výber hodiny dodania nie je možný. Ak nebude Kupujúci prepravcom zastihnutý, zásielka bude uložená na prislúchajúcej pošte.
Kupujúci pre bližšie informácie ohľadom stavu a termínu dodania môže využiť nasledovné možnosti:
Pri balíkoch, ktoré boli uhradené Kupujúcim prostredníctvom bankového prevodu alebo platobnej brány CardPay si Predávajúci účtuje len poplatok za doručenie balíka vo výške stanovenej Predávajúcim (poštovné a balné). Pri platbe za balík priamo Slovenskej pošte (na dobierku - platba v hotovosti kuriérovi alebo na pošte) si Predávajúci účtuje aj poplatok za dobierku, maximálne vo výške stanovenej prepravcom.
V prípade, že Predávajúci dopraví tovar Kupujúcemu na miesto určené v kúpnej zmluve Kupujúcim, Kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru. Dodanie tovaru je uskutočnené jeho odovzdaním Kupujúcemu alebo odovzdaním tovaru na prepravu prvému prepravcovi alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.
Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, najmä tovar ako aj jeho obal a tiež počet balíkov podľa dodacieho listu hneď pri prevzatí tovaru. V prípade, že Kupujúci zistí rozdiel v počte balíkov, alebo že tovar resp. obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru, alebo chýbajúceho balíka, je povinný Kupujúci zapísať túto skutočnosť do dodacieho listu prepravcu, a tiež vyhotoviť písomný záznam - reklamáciu o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, resp. upresnenie chýbajúceho balíka, ktoré potvrdí aj prepravca. Ak je to technicky možné, Predávajúci odporúča Kupujúcemu k reklamácii priložiť aj fotodokumentáciu poškodenia a zaslať e-mailom alebo poštou spolu s písomným záznamom Predávajúcemu. V prípade zjavného poškodenia balíka má Kupujúci právo neprebrať ho a informovať o tejto skutočnosti aj Predávajúceho na telefónnom čísle 00421 904 908 914 alebo e-mailom na stimbi@stimbi.sk.
Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú Slovenskou poštou, prípadne uvedením nesprávnej adresy zo strany Kupujúceho. Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou kuriéra alebo poškodenie tovaru zavinené Slovenskou poštou je nutné uplatňovať priamo u pracovníka Slovenskej pošty. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil pracovníkovi Slovenskej pošty Kupujúci, nebudú Predávajúcim uznané ako oprávnené.
V prípade úhrady kúpnej ceny v zmysle bodu 5.5. týchto všeobecných obchodných podmienok môže Kupujúci vykonať úhradu v prospech niektorého z nasledovných bankových účtov Predávajúceho:
Variabilný symbol pre úhrady je číslo proforma faktúry.
Ak tovar vykazuje vady, má Kupujúci právo uplatniť reklamáciu u Predávajúceho, a to osobne, písomne poštou alebo e-mailovou správou. Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u Predávajúceho bez zbytočného odkladu po ich zistení. Kupujúci v reklamácii uvedie svoje identifikačné údaje, číslo dokladu o zaplatení, presne označí druh tovaru a rozsah vád tovaru, ako sa vady tovaru prejavujú, aký nárok zo zodpovednosti vád tovaru si zvolil, prípadne v rámci svojich technických možností je oprávnený pripojiť fotodokumentáciu vady, a doručí reklamáciu na adresu Predávajúceho. Vzorový reklamačný formulár môže po vyžiadaní zaslať Predávajúci Kupujúcemu prostredníctvom e-mailu. Formulár môže Kupujúci vyžiadať telefonicky alebo e-mailom. Pre tento účel môže použiť nasledovné kontakty:
E-mail: stimbi@stimbi.sk
Poštová adresa:
Ing. Michal Porubän
Liptovský Ondrej 75
032 04 Liptovský Ondrej
Slovenská republika
Osobné reklamácie má právo Kupujúci uplatniť v sídle internetového obchodu www.stimbi.sk na adrese Liptovský Ondrej 75, 032 04 Liptovský Ondrej, po predchádzajúcej dohode s Predávajúcim.
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená v závislosti od rozhodnutia Kupujúceho nasledujúcim spôsobom:
Pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, alebo sa jedná o jednu viackrát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, Predávajúci vybaví v závislosti od rozhodnutia Kupujúceho nasledujúcim spôsobom:
Všeobecné obchodné podmienky platia od 8.12.2020.
Pokiaľ nájdete u iného registrovaného predajcu lepšiu cenu,
neváhajte nás kontaktovať!
Copyright © 2016 stimbi.sk - Oáza pre milovníkov vodnej fajky. Všetky práva vyhradené.
webdesign and internet marketing by webidentity.sk